- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Realizujemy zamówienia za pośrednictwem strony sklepu internetowego www.kubekfoto.pl
- Właścicielem Sklepu Internetowego jest Michał Pociecha, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Michał Pociecha, z siedzibą pod adresem ul. Sandora Petöfiego 20/22 Kraków 31-712 NIP: 6783041052, REGON: 362625567, adres e-mail: kubekmanga@wp.pl
- Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie poprzez e-mail i dokonanie przelewu na konto.
- Na skrzynkę e-mailową Zamawiającego sklep internetowy KubekFoto.pl wysyła informację z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
- Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 48 godzin są anulowane.
- Sklep internetowy KubekFoto.pl wysyła towar w ciągu 1-2 dni roboczych od przyjęcia zamówienia i jego opłacenia (w przypadku przelewu tradycyjnego od momentu zaksięgowania wpłaty).
- W przypadku braku towaru w magazynie, klient jest informowany o tym fakcie poprzez e- mail.
- Istnieje wówczas możliwość dostarczenia towaru w późniejszym terminie lub zmiany wybranego towaru.
- Sklep internetowy KubekFoto.pl zastrzega sobie możliwość odrzucenia zamówień wzbudzających wątpliwości np.: brak numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym możemy potwierdzić zamówienie i dane adresowe klienta.
- Klient wypełniając formularz zamówienia przyjmuje na siebie odpowiedzialność prawną za prawdziwość podanych w nim danych.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.
- Na życzenie klienta wystawiamy rachunek.
- CENY I OPŁATY
- Wszystkie ceny w naszym sklepie są podawane w złotych polskich i są cenami brutto.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
- Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania do oferty nowych towarów a także do wycofywania poszczególnych towarów ze sprzedaży bez podania przyczyny.
- Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Koszty wysyłki są doliczane w trakcie składania zamówienia po wybraniu formy dostawy.
- FORMY PŁATNOŚCI
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
- Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Przelew tradycyjny, BLIK oraz przelew natychmiastowy za pośrednictwem Autopay S.A. - W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Zamawiający, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- METODY DOSTAWY
- Przesyłki kurierskie.
- Przesyłki do automatu paczkowego.
- CZAS I KOSZTY DOSTAWY
- Czas Realizacji Zamówienia
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć.
Po otrzymaniu akceptacji zamówienia i uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. - Koszt dostawy
Jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
- InPost, Paczkomaty... cena 16,00 zł waga do 25 kg
- InPost,Kurier...cena 17,00 zł waga do 25 kg - Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
- GWARANCJE I REKLAMACJE
- Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym KubekFoto.pl objęte są gwarancją producenta.
- Uwzględniamy reklamację z tytułu gwarancji wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
- Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia powodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem danego produktu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe sklep internetowy KubekFoto.pl zwróci nabywcy równowartość ceny produktu obowiązującej w dniu zakupu.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
- Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
- W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy sporządzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokół Reklamacji" nie przyjmując towaru.
- RĘKOJMIA I REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI
- Kubekfoto.pl jest zobowiązany do dostarczenia Konsumentom produktu bez wad fizycznych i prawnych.
- Kubekfoto.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi przez Kubekfoto.pl, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty do Kubekfoto.pl z opisem reklamacji.
- W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub do Paczkomatu InPost, reklamację z tytułu rękojmi (tj. reklamowany produkt i opis reklamacji) należy odesłać na adres siedziby Kubekfoto.pl
- Odpowiedzialność Kubekfoto.pl z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do uprawnienia Klienta do żądania usunięcia wady. W takim przypadku Kubekfoto.pl wedle swego wyboru niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Kubekfoto.pl może również odstąpić od umowy zwracając takiemu Klientowi cenę zapłaconą za produkt dotknięty wadą fizyczną. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Kubekfoto.pl za szkody wyrządzone Klientom ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił Kubekfoto.pl za nabycie danego produktu.
- ZWROTY
- Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru.
- W przypadku uszkodzenia w transporcie lub innej wady (np.: pomyłka w wybranym wzorze, błędu literowy) wysyłamy nowy kubek.
- Czasem możemy poprosić o wysłanie zdjęcia na email.
- Nie trzeba ponosić dodatkowych kosztów i odsyłać.
- Zawsze przed odesłaniem produktu proszę się z nami skontaktować.
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, po zatwierdzeniu reklamacji.
Więcej (Zwroty i reklamacje) - W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony klientowi na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).