Czas i koszt dostawy

Czas i koszt dostawy

Wyślij zapytanie

  • modyfikacje wzoru,
  • własne projekty,
  • umieszczenie dodatkowych informacji.
Regulamin
  • REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
  1. Realizujemy zamówienia za pośrednictwem strony sklepu internetowego www.kubekfoto.pl
  2. Właścicielem Sklepu Internetowego jest Michał Pociecha, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Michał Pociecha, z siedzibą pod adresem ul. Sandora Petöfiego 20/22 Kraków 31-712 NIP: 6783041052, REGON: 362625567, adres e-mail: kubekmanga@wp.pl
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie poprzez e-mail i dokonanie przelewu na konto.
  4. Na skrzynkę e-mailową Zamawiającego sklep internetowy KubekFoto.pl wysyła informację z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  5. Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 48 godzin są anulowane.
  6. Sklep internetowy KubekFoto.pl wysyła towar w ciągu 1-2 dni roboczych od przyjęcia zamówienia i jego opłacenia (w przypadku przelewu tradycyjnego od momentu zaksięgowania wpłaty).
  7. W przypadku braku towaru w magazynie, klient jest informowany o tym fakcie poprzez e- mail.
  8. Istnieje wówczas możliwość dostarczenia towaru w późniejszym terminie lub zmiany wybranego towaru.
  9. Sklep internetowy KubekFoto.pl zastrzega sobie możliwość odrzucenia zamówień wzbudzających wątpliwości np.: brak numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym możemy potwierdzić zamówienie i dane adresowe klienta.
  10. Klient wypełniając formularz zamówienia przyjmuje na siebie odpowiedzialność prawną za prawdziwość podanych w nim danych.
  11. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.
  12. Na życzenie klienta wystawiamy rachunek.
  • CENY I OPŁATY
  1. Wszystkie ceny w naszym sklepie są podawane w złotych polskich i są cenami brutto.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  3. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania do oferty nowych towarów a także do wycofywania poszczególnych towarów ze sprzedaży bez podania przyczyny.
  4. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
  5. Koszty wysyłki są doliczane w trakcie składania zamówienia po wybraniu formy dostawy.
  • FORMY PŁATNOŚCI 
  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
  2. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Przelew tradycyjny, BLIK oraz przelew natychmiastowy za pośrednictwem Autopay S.A.
  3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  4. Zamawiający, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
  5. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  • METODY DOSTAWY
  1. Przesyłki kurierskie.
  2. Przesyłki do automatu paczkowego.
  • CZAS I KOSZTY DOSTAWY
  1. Czas Realizacji Zamówienia

    Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć.
    Po otrzymaniu akceptacji zamówienia i uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności, rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac. 
    Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. 
    Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

  2. Koszt dostawy

    Jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
    Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.
    - InPost, Paczkomaty... cena 16,00 zł waga do 25 kg
    - InPost,Kurier...cena 17,00 zł waga do 25 kg

  3. Czas dostawy

    Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.

  • GWARANCJE I REKLAMACJE
  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym KubekFoto.pl objęte są gwarancją producenta.
  2. Uwzględniamy reklamację z tytułu gwarancji wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
  3. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia powodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem danego produktu.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe sklep internetowy KubekFoto.pl zwróci nabywcy równowartość ceny produktu obowiązującej w dniu zakupu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  6. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
  7. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy sporządzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokół Reklamacji" nie przyjmując towaru.
  • RĘKOJMIA I REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI
  1. Kubekfoto.pl jest zobowiązany do dostarczenia Konsumentom produktu bez wad fizycznych i prawnych.
  2. Kubekfoto.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi przez Kubekfoto.pl, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty do Kubekfoto.pl z opisem reklamacji.
  4. W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub do Paczkomatu InPost, reklamację z tytułu rękojmi (tj. reklamowany produkt i opis reklamacji) należy odesłać na adres siedziby Kubekfoto.pl
  5. Odpowiedzialność Kubekfoto.pl z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do uprawnienia Klienta do żądania usunięcia wady. W takim przypadku Kubekfoto.pl wedle swego wyboru niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Kubekfoto.pl może również odstąpić od umowy zwracając takiemu Klientowi cenę zapłaconą za produkt dotknięty wadą fizyczną. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Kubekfoto.pl za szkody wyrządzone Klientom ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił Kubekfoto.pl za nabycie danego produktu.
  • ZWROTY
  1. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru.
  2. W przypadku uszkodzenia w transporcie lub innej wady (np.: pomyłka w wybranym wzorze, błędu literowy) wysyłamy nowy kubek.
  3. Czasem możemy poprosić o wysłanie zdjęcia na email.
  4. Nie trzeba ponosić dodatkowych kosztów i odsyłać.
  5. Zawsze przed odesłaniem produktu proszę się z nami skontaktować.
  6. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, po zatwierdzeniu reklamacji.
    Więcej (Zwroty i reklamacje)
  7. W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony klientowi na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  1. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień.
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    - umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    - ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    - prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl